Suchergebnisse

Zeitschriftenartikel (1)

1.
Zeitschriftenartikel
Hopf, C.; Starnella, G.; Harder, N. d.; Heinemann, B.; Fantz, U.: A conceptual system design study for an NBI beamline for the European DEMO. Fusion Engineering and Design 146, Pt. A, S. 705 - 708 (2019)

Poster (4)

2.
Poster
Hopf, C.; Starnella, G.; Harder, N. d.; Agostinetti, P.; Fantz, U.: Residual Ion Energy Recovery for the DEMO NBI – a Conceptual Design Study. 14th International Symposium on Fusion Nuclear Technology (ISFNT-14), Budapest (eingereicht)
3.
Poster
Starnella, G.; Hopf, C.; Harder, N. d.: Conceptual design study of an Energy Recovery System for the DEMO NBI. DPG-Frühjahrstagung der Sektion Atome, Moleküle, Quantenoptik und Plasmen (SAMOP), Hannover (eingereicht)
4.
Poster
Hopf, C.; Starnella, G.; Harder, N. d.; Heinemann, B.; Fantz, U.: A conceptual system design study for an NBI beamline for the European DEMO. 30th Symposium on Fusion Technology (SOFT 2018), Giardini Naxos (eingereicht)
5.
Poster
Starnella, G.; Hopf, C.; Harder, N. d.; Fantz, U.: Conceptual system design study of an NNBI beamline for DEMO. DPG-Frühjahrstagung 2019 der Sektion Materie und Kosmos (SMuK), München (eingereicht)